Friday, November 29, 2013

40 de zile magice pana la Craciun- Ziua 15- Diverse

Azi a fost o zi plina cu maruntisuri, dar prin asta nu a fost cu nimic mai prejos decat orice surata de-a ei. Am facut paine, dupa reteta de aici. Painea cu maia este noua noastra pasiune, iar Daria hraneste foarte grijulie maiaua (cand isi aminteste :). Astazi si-a bagat mainile pana la cot in coca, a amestecat si a framantat, si la final si-a format si copt propriile painici (de marimea perfecta pentru papusile ei - a trebuit sa stau cu ochii pe ele in cuptor sa nu se arda, n-am mai copt niciodata paini de 5-6 cm ...)

Am scris biletelele pentru calendarul de Craciun, le-am facut suluri mici-mici, si le-am varat in buzunarase. Le-am pus aleator, astfel incat habar sa nu avem ce surpriza ne aduce fiecare zi. Nu stiu cine e mai incantata de rezultat, eu sau Daria...:)

Daria si-a exersat mersul de printesa, purtand pe cap coronita de advent, spre disperarea mea, care o si vedeam dezintegrata (pe coronita, nu pe Daria). Surprinzator, fetita mea chiar a mers drept si elegant ca o printesa, iar coronita a aterizat inapoi la locul ei fara nici o busitura. Ufff.....sa respiram....

Cam atat e de povestit. Acum visez la ingerasi din fetru....dar asta e o alta poveste...

Va doresc o seara linistita, luminata de dragostea celor dragi voua!


http://mossandmoonbeams.files.wordpress.com/2010/01/lantern2.jpg

 Sursa foto

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...