Wednesday, November 27, 2013

40 de zile magice pana la Craciun- Ziua 13- Calendarul de decembrie (partea a doua)

In sfarsit am reusit sa terminam Calendarul nostru de decembrie... greu tare cu cusutul cifrelor pe buzunarele :).

Am cusut cifrele pe buzunarele, apoi buzunarelele pe barba Mosului.
La final i-am atasat un snur de care sa il agatam, si...
Voila!

 Acum Mosulica al nostru asteapta sa scriem biletelele pentru fiecare zi...si sa le introducem in buzunarase. Dar asta maine, azi e deja tarziu...

Si doua poze cu degetelele Dariei, care ma verifica, daca nu cumva am uitat sa brodez vreo cifra :)
("13"....daaa)
 ("14" ...daaa)
Si a tinut-o asa de la 1 pana la 24. Apoi a declarat, fericita: "Da, mami, nu ai gresit nimic! E perfect!"

Ce-si poate dori mai mult o mamica?

1 comment:

  1. Va invitam sa sustineti un proiect cultural pentru copii. "Povestea lui Jester" este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori profesionisti care sustin acest proiect din entuziasm si daruire.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro . Va multumim.

    ReplyDelete

Imriel- printesa Apelor Magice

A aparut intr-o zi, dintr-o raza de soare (mi-a spus mai tarziu, dupa ce am devenit prietene, ca asa ii place cel mai mult sa calatoreasca-...