Wednesday, November 20, 2013

40 de zile magice pana la Craciun- Ziua 6: Elful de pe raft

Ati auzit de conceptul "Elf on the shelf"? Mie, pe langa magazinul in sine, cu toti elfii lui jucausi, mi-a placut ideea de baza: ca pe orice raft, din orice casa, merita sa stea un elf, trimis de Mos Craciun sa ne inveseleasca zilele de iarna, si sa faca asteptarea Ajunului mai usoara.
Drept pentru care am mesterit si noi propriul nostru elf (elfita, de fapt, la cererea Dariei), care si-a luat locul de seama printre Papusile Dariei.

Nu-i prea mare, are cam 25 de cm, dar asa sunt elfii, mai pitici, nu? Este cusuta din fetru, umpluta cu lana, cu trasaturi brodate simplut. Nimic prea complicat, poate doar croirea urechilor (sa fiu sincera, le-am desenat de trei ori inainte sa imi placa cum au iesit :). O cheama Elfita-Craciunita (nu v-ati fi imaginat, nu?), si a trecut rapid la joaca, desi eu am incercat un timid: "Nu vrei sa o lasam in sertar pana in decembrie? Ca doar e o jucarie de iarna..." N-a tinut, bineinteles! Asa ca acum Elfita-Craciunita isi bea ceaiul tacticoasa, intre o papusa si o girafa...

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...