Tuesday, November 26, 2013

40 de zile magice pana la Craciun- Ziua 12- Casuta pentru papusi

Pentru ca suntem in plin proces de coasere a Calendarului de Decembrie (inca nu l-am terminat, deci nu il putem prezenta azi ...), azi va prezint o idee de cadou de Craciun pentru fetiote, pe care il puteti face voi: o casuta pentru papusi, portabila.
Eu i-am facut una Dariei Craciunul trecut, si este inca unul dintre lucrurile ei preferate, acum, un an mai tarziu (asta jucarie longeviva :)).

Nu am poze ale casutei noastre, dar  aici gasiti un tutorial pentru ea.

Finalul arata cam asa (aratati-mi o fetita care n-ar fi incantata...pana si eu am fost incantata de aceasta casuta :)
how to make a fabric take-along dollhouse
Daca dati o cautare dupa "fabric dollhouse", gasiti multe alte poze de casute croite dupa acest tipar, facute de mamici pasionate.

 Asa ca daca va place ideea, spor la treaba!

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...