Tuesday, April 30, 2013

Tutorial fustita rapida pentru fetite

Zilele trecute s-a trezit unul dintre multii mei piticuti de pe creier, a taiat de pe lista de cumparaturi rochita cea noua pentru Daria, si a mutat-o pe lista de ”de facut”(lista care si asa avea proportii epice…). M-am luptat cu el vreo doua zile, am constatat ca nu am nici o sansa sa-l fac sa plece, si am facut un compromis cu el: o sa ii cos o fustita, ca e mai rapida.
Dupa un iures prin materialele din raftul meu secret am ales un material rosu cu buline albe, sa-mi fac fetita o scufita rosie moderna. A ramas in aer doar modelul…
Si dupa 5 minute de googaleala am gasit tutorialul salvator. Pentru mamicile interesate (sau disperate ca mine J), uitati linkul: 
O fustita dragalasa si usor de facut; va puteti dori altceva? Eu nu J
Si asa, luni dupa-amiaza, intre venitul de la lucru si plecatul la zumba, a iesit asta:
 


Nu-i rau, nu? Piticul meu de pe creieras e foarte fericit, si eu ma simt ca un motan satisfacut…ei bine, ca o mata satisfacuta, na! Ramane sa vedem reactia Dariei and isi va vedea fustita cea noua…

1 comment:

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...