Sunday, April 28, 2013

O noua papusa Waldorf - Mia

Ieri am postat rapid o poza cu Mia de la Targul de Florii, pentru ca arata tare draguta stand acolo in mijlocul mesei, cu zambetul molipsitor si botoseii verzi.
Desi Mia e gata de o saptamana, si a fost la sedinta foto weekend-ul trecut, am avut cateva zile pline, si nu am reusit sa-i postez pozele. Acum imi fac autocritica, si v-o prezint mai detaliat pe...MIA:
 Mia este o papusa tip Waldorf de 35 cm, cusuta din tricot de bumbac special si umpluta cu lana de oi. Mie imi plac la nebunie jucariile umplute cu lana de oi, deoarece lana are minunata proprietate de a "imprumuta" mirosul natural al copiilor, al casei si al mediului lor familiar.
Micuta poate sa stea in fundulet, si are cei mai adorabili chilotei-pantalonasi din lume (nu i-am pozat, ca e rusine :)). Poarta o rochita din bumbac imprimat de designer, are trasaturile fetei brodate, iar parul este astfel cusut incat poate fi ciufulit si pieptanat in orice fel, fara probleme si fara frica de a cadea.
Adora primavara si iarba verde, iar tati i-a facut o bancuta speciala, doar pentru ea, din ramurele de salcie. Cu greu o mai bagi in casa acum, ar sta toata ziua prin iarba...
Dintr-o data nu o mai vezi pe bancuta, si te sperii: Mia, unde ai disparut? Cand colo, dumneaei e cocotata sus pe-o creanga, in imparatia Zanei florilor inmiresmate!
 Si nu se da dusa de-acolo! Sincer, nici mie nu mi-ar displacea sa ma pierd in mirosul florilor de primavara...

Mia isi cauta o casuta noua si o mamica iubitoare.
Pret: 120 RON.

2 comments:

  1. E foarte frumușică! Văd că ai scos în evidență și însușirile de caracter rar întâlnit la păpuși!:)
    O duminică frumoasă alături de păpușica ta!
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti place, Mia! :)

    ReplyDelete

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...