Wednesday, April 17, 2013

Amelie

 Eu sunt Amelie.


Am o rochita noua, in care il voi astepta pe Iepuras.


Va plac botoseii mei?
 
 Imi place rozul, si ador sa ma coafez. Chiar acum imi voi face o coafura noua...


Hm, parca nu prea merge...sa mai incerc. Auuu, mi s-a prins pieptanul in par...Mamiiii!!!
 Ce ma fac?
 Uffff! Uite ce m-am ciufulit...
 Noroc ca a venit mami :)


 Amelie este o papusi tip Waldorf de 35 cm. Este croita din tricot de bumbac si umpluta cu lana de oi. Are rochita din bumbac imprimat si fir de bumbac, si botosei asortati.
Amelie isi cauta o casa noua si o mamica iubitoare.
Pret: 100 RON.

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...