Monday, December 9, 2013

40 de zile magice pana la Craciun- Ziua 25- Decor din ingerasi, si concursul de la KaBea

KaBea organizeaza pe blogul ei o minunata Claca de Craciun, unde toate manutele harnicute se pot intalni, macar virtual, sa lucreze minunatii pentru Craciun. Vreau si eu, vreau si eu la claca...:)

O parte din ingerasii cusuti saptamana trecuta s-au asezat confortabil, si mi-au umplut de magie un colt de casa:


 Si atunci m-am hotarat: acum imi pun sosonii si ma duc la Claca. Poate ascultam o poveste de iarna...si niste colinde :)



1 comment:

  1. Ingerasii sunt superbi. Sigur vei face furori cu ei!

    ReplyDelete

Astazi sunt recunoscatoare...

...pentru fetitele mele, fara de care viata ar fi neviata... ...pentru soarele si cerul senin de astazi... ..pentru frunzele galbene s...