Sunday, December 8, 2013

40 de zile magice pana la Craciun- Ziua 24- Idei DIY pentru impachetarea cadourilor

Am trecut de mult de faza: "Ce cadouri sa aduca Mosul pentru ..., dar pentru...., dar...", si recent am intrat in faza "Cum sa impacheteze Mosul cadourile?" Cred ca ambalajul face la fel de mult ca si cadoul in sine, si mi se pare un gest frumos sa te gandesti minutios si la acest aspect, inainte de a oferi un cadou.
Asa ca am inceput sa frunzaresc internetul in cautarea inspiratiei...si am dat peste cateva idei frumoase, pe care le notez aici, pentru posteritate...

Anul acesta optez pentru ambalaje de inspiratie naturala, simple si elegante in acelasi timp. Care sa transmita: "nu trebuie obligatoriu hartie imprimata si funde de plastic...uite, sunt un cadou unic pentru o persoana unica, asa, ca tine!"

Alors, ideile culese de mine, care intra in competitia finala pentru "Cel mai elegant ambalaj DIY de Craciun" (unele cu totoriale, altele doar cu sursa):


1. Din ace de pin, legate cu sfoara, obtii niste ciucuri senzationali pentru un ambalaj unic.




sursa

2. Cum sa faci singura hartie cu buline ( tutorialul aici)



3. Dar daca brodezi pur si simplu hartia de ambalaj (care sa fie groasa si maro, pentru un efect cat mai "natur")?



Tutorial.

4. Un tutorial pentru niste flori din hartie cerata. Arata atat de diafane si imaculate...(aici)

Packaging-020


5. Si niste flori din resturi de materiale, legate cu palglici peste banala hartie maro...schimba complet felul in care percepem un ambalaj de cadou, nu?

IMG_3533f

Sursa

Acestea sunt ideile, imi plac toate tare mult, ajutati-ma sa ma hotarasc: care e cea mai cea? Care merita proclamata regina? Ca sa nu ma apuc sa le fac pe toate...

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...