Monday, January 13, 2020

Bebe Fluturel

Astazi este luni, o zi de luni magica si minunata, care a trecut, parca, prea repede.
Mi-am inceput ziua scriindu-mi intentiile pozitive pentru aceasta saptamana, si mi-o termin povestindu-va despre Bebe-Fluturel, care sta langa mine chiar in timp ce tastez, cerand dragalas imbratisari si povesti.


Fluturelul este moale si miroase atat de bine, a lana si dragoste si copilarie. Imi vine sa ma joc neincetat cu el, sa il dragalesc, sa ii ingan cantecele de leagan
...

Maine va pleca spre noua lui casa si noua lui mamica, dar astazi inca imi lumineaza atelierul.
Ma duc sa ii mai spun o poveste; va las, cu drag, inca cateva fotografii.





Seara fermecata sa aveti,

(din mijlocul papusilor Darimee)
Loriana

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...