Monday, December 2, 2019

Posy the Joy-Keeper


„Vulpea: Tu nu eşti încă pentru mine decât un băieţaş, aidoma cu o sută de mii de alţi băieţaşi. Iar eu nu am nevoie de tine. Şi nici tu n-ai nevoie de mine. Eu nu sunt pentru tine decât o vulpe, aidoma cu o sută de mii de alte vulpi. Dar dacă tu mă îmblânzeşti, vom avea nevoie unul de altul. Tu vei fi, pentru mine, fără seamăn în lume. Eu voi fi, pentru tine, fără seamăn în lume…”(Micul Print)
~~~
Ea este Posy. S-a pregatit indelung, cu grija, pentru a deveni fara seaman in lume, pentru micuta ei prietena. Poarta in ea grija si tandrete, iubire fata de natura si gingasia copilariei. Nu vrea decat sa se joace. Sa ajute la pastrarea inocentei copilariei, si a sclipirilor fericite din ochi de copil. 


  E micuta. Doar putin mai mare decat un con de brad. Dar e creata doar din bine. Din vise, iubire, tandrete.





Hai la joaca, micuta mea!
Sa ne jucam de-a copilaria! Avem conuri, frunze, pietricele. Tu ai o caciulita grozava. Am putea ascunde o pietricica in ea.  Eu am un fular...e mai incapator! Te poti ascunde si tu in el. Hai la joaca! Ne asteapta o adevarata aventura!


 Hai la joaca, micuta mea! M-ai imblanzit...nu mai sunt doar o vulpe...


No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...