Wednesday, October 1, 2014

Despre zile jucause si promotii de Craciun

Si iacata ca e 1 octombrie. Trec zilele, unele pe furis, altele in goana mare, fiecare mai frumoasa si mai plina decat precedenta. De obicei le tin in frau, si reusesc sa le tin si socoteala. Dar uneori...reusesc sa ma pacaleasca :)

Uite-asa am patit zilele trecute cand, stand linistita la o cana de ceai cu papusile mele, si certandu-le dragastos ca nu ma lasa sa-i termin buclele unei printese jucause, am fost luata prin surprindere de o comanda. Nu pentru ca mi-ar fi cerut ceva nemaivazut, nu...ci pentru ca este pentru Craciun!

Da, da, si eu am ramas cu gura cascata! Dar apoi m-am uitat in calendar, si am inteles ca iar m-au pacalit zilele, si s-au furisat pe langa mine :)

Dupa ce m-am dezmeticit, au mai aparut cateva comenzi pentru Craciun, asa ca am deschis Marea Carte a Ajutoarelor lui Mos Craciun, unde notez, repede-repejor, orice dorinta a parintilor referitoare la cadouri pentru copii lor, moi, vesele, jucause si sanatoase.

Si pentru ca ma bucur nespus cand un parinte comanda o jucarie textila pentru copilul lui, si pentru ca a aparut in atelier si un spiridus de-al Mosului, care a promis ca ma ajuta cat il tin puterile (a precizat ca se pricepe foarte bine la facut vraji si la copt briose, dar...nu ma plang. Bune si astea :))), vreau sa trimit aceasta bucurie si catre voi. Asa ca de acum si pana nu stiu cand, in fiecare saptamana vom sarbatori cate o promotie. O saptamana in care un anume tip de jucarii va fi la reducere.

Si pentru ca vorba multa-i saracia omului, iata: saptamana aceasta  o proclam Saptamana lui Doudou!

Orice Doudou comandat in perioada 01-08 octombrie va avea 10% reducere. Adica nu va costa 35 RON, ci 31 RON.



Doudou poate fi personalizat dupa dorintele voastre. Poate avea partea superioara din velur de bumbac, culorile disponibile fiind roz, galben, grena si lila, sau poate fi doar din bumbac imprimat. Trebuie doar sa soptiti ce doriti :)


Acestea fiind zise, ma intorc in atelier. Papusile ma asteapta sa le spun o poveste....


Pana data viitoare, spor la joaca!

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...