Friday, March 7, 2014

Drum bun, Carli!

Carli a plecat. O asteapta un drum lung, asa ca s-a facut comoda intr-o cutie spatioasa.
S-a tot sucit, s-a invartit, o vedeam ca vrea ceva, dar nu stiam ce.
In cele din urma mi-a marturisit: nu pleaca nicaieri fara saculetul ei cu lavanda, nu poate dormi bine fara...

De, mofturi de papusa rasfatata!

Dar eram in toane bune, asa ca i-am adus repejor saculetul inmiresmat. Bucurie mare...
 Mi-a dat un pupic, s-a asezat cuminte in cutie, si, printre cascaturi, mi-a cantat melodios: "Noapte buuuunaaaa! Ma duc la noua mea mamiiiicaaa..."

Si dusa a fost! Drum bun, Carli!

1 comment:

  1. La Mulți Ani!
    Păi biata Carli habar nu are că îți va lipsi... Așa-s păpușile!:))

    ReplyDelete

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...