Thursday, March 12, 2015

Surprize pentru Iepuras

Anul acesta, domnul Iepuras mi-a cerut ajutorul..asa ca m-am conformat, si am hotarat sa ii fac si lui o surpriza...sa pregatesc niste cadouri de Paste, mai neobisnuite. 
Ieri, cand a trecut pe la mine sa ne luam ceaiul impreuna, Domnul Iepuras a ramas cu gura cascata. Dupa o briosa si 2 cani de ceai, a reusit sa o inchida, si mi-a marturisit ca surpriza mea ii place tare mult....si va deveni cadoul lui preferat din acest an. Va dati seama ce bine m-am simtit :)

Asa ca astazi va arat si voua ce am pregatit: niste Oua cu suprize, dar nu orice oua: textile, uriase ( 25 cm inaltime), si, ce e mai important, locuite de mici creaturi zambarete: Bebe-Flori si Bebe-Ciupercute:



 Bebelusii au 20 cm inaltime, sunt cusuti din materiale naturale si umpluti, ca de obicei, cu lana curata de oi. Au trasaturile brodate manual, si sunt plini de bucurie si chef de joaca.

 Ouale sunt cusute din bumbac, si matlasate, pentru a sta singure in picioare, exact ca o casuta.

 Cei patru micuti de mai jos sunt momentan disponibili, precum si doua oua uriase, lila si rosu.
Fiecare bebelus costa 30 RON, si fiecare ou-casuta costa 50 RON. Pot fi cumparate impreuna sau separat.
Ouale pot fi cusute si in alte culori (dupa preferinta domnului Iepuras).
 Daca doriti ca un Bebe-Floare sau un Ou urias sa calatoreasca spre voi, pentru a il gasi in cosul iepurasului de Paste, nu ezitati sa imi scrieti :). Se rezolva cu siguranta :)


 Veselie mare, in grupul nostru...

 Si alesul unui ou: in acest caz, floricica mov si-a castigat dreptul sa se cuibareasca in uriasul ou lila. A fost cea mai iute de picior...:)

No comments:

Post a Comment

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...